fredag 7. august 2009

Langs nordsida av Hardangerfjorden.

Etter spaserturen i Øystese gjekk turen vidare innover langs Hardangerfjorden.
Me køyrde over Fyksesund bru. Brua er 346 m lang med eit hovedspenn på 230 m. Ho blei opna i 1937 og er ei såkalla mjuk henhebru, ein norsk spesialitet. Då ho blei laga var ho nordauropas lengste hengebru. Brua har berre eit kjøyrefelt og er lysregulert. Me hadde små stopp langs vegen for å fotografere og kjøpe hardangerfrukt. Her har dei planta frodige sommarblommar i ein plantekasse laga av naturen sjølv. Vegen går langs fjorden. Her ser me innover fjorden. 25 min seinare tok eg desse neste to bilda utover fjorden, altså vegen me hadde køyrt. Langs fjorden låg det gardar og små grender. Velstelt og vakkert. Fjordlandskapet hadde ikkje vore det same utan desse vakre perlene av kulturlandskap der det elles stort sett er lauvskog-kledde bratte fjellsider. Denne perla låg på eit nes på andre sida av fjorden. Vidare innover fjorden.

Vestland, Vestland

(Sigurd Førsund/Tore Ørjasæter)

Å Vestland, Vestland når eg ser deg slik

Med fagre fjell og fjord og tronge vik.

Det stig i all sin venleik stort og vilt

Og atter møter meg so mjukt og mildt.

~~

Og gleda strøymer i meg still og stor

med glans av bjørkeli og blåe fjord

Og i meg sjølv eg kjenner dypter av

den stille skogen og det store hav.

~~

Min lette båt ein solblank kveld eg ror,

sjå fjell og himmel sym på stille fjord

og djupe dalen med sitt grøne fang,

som skin av lauv og blom frå li og vang.

~~
Sjå skuggane som kliv dei kvasse fjell

lik dagsens timar tøyer seg mot kveld

Det sveiper seg om tind og tronge dal

eit draumeslør av sommarnatti sval.

12 kommentarer:

vform sa...

Åh, vilka fina bilder du tagit!
Fortsatt trevlig dag!
Hälsningar från Finland

Brit. (lille meg) sa...

Nydelig vakkert, Marie!
Som alltid fra den kanten.
Fristende flotte bilder du viser oss.
Jo, vi har et vakkert land,
Takk for at vi fikk være med deg!
Ha ei god helg!:-)

Berit T sa...

Nydelig var dette.
Har vært et par turer innom Øystese, og Tone gikk på folkehøgskole på Framnes, ikke så langt derfra.

Og brua er blitt festet til lerret til en dame som er derfra.

Ha en fin helg.

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Så flott dette var.
I dag ankom det dverghøns på tunet hos meg så bilder kommer om litt.
Ønsker deg en fin fredag og god helg.Takk du stakk innom min blogg :)

Hage foto og natur sa...

Å, så nydelige bilder fra Nordsiden av Hardangerfjorden.
Jeg måtte finne frem kartet , og oppdaget at vi kjørte den veien til Bergen, for ca 35 år siden; har noen bilder fra Granvin.
GOD HELG!:-)

Refleksjon på livsvegen sa...

Noreg vårt næraste ferieland..
Flotte bilete ;-)
God helg!

Kathrine sa...

Mange flotte perler! Mange "der ingen skulle tru"..-plasser der vil jeg tro. Og nydelig bru. Syns det er imponerende at det kan bygges sånne lange bruer.
Ha ei flott helg!

:)

Birgitta sa...

Vad vackert det är runt fjordarna. Besökte Kieåsen för ganska många år sedan och åkte de slingrande vägen till Bergen.
Ha det så fint.
Kram Birgitta

Ruth Bernssen Bø sa...

Du har "fanga" naturen i Hardanger på ein flott måte.
God helg.

Anonym sa...

Norge er vakkert - det er sikkert og visst, og du viser det så fint på dine prektige bilder! Fortsatt god ferie! Og god helg:) Klemmer**

Bangchik and Kakdah sa...

Love the fjord/fjorden... stunning!! ~bangchik

Hilde sa...

Vestlandet er utrolig vakkert! Sist vi kjøste der var det vår, og mange fosser i de bratte sidene i romsdalen - utrolig vakkert!!!
Nyter dine bilder og mimrer...
Kos deg på tur
Hilde