søndag 13. juni 2010

Det er sommar, det er sol og det er søndag :)

Den som kunne slappe av på same måten som denne karen :) Ikkje mange "dead lines" der i garden nei, hehe. Me desse bilda vil eg minne mine medsystre og meg sjølv om at me må hugse å nyte søndagen, sommaren og livet!
Lukk augo og kvil hovudet ei lita stund. Strekk deg ut og slapp heilt av nokre minutt. Klø deg litt på haka. Strekk ut stive nakkemusklar. Pust ut! Tusen takk for alle lukkeønskingar på "Farmor in spe"-innlegget mitt :)
Nå har eg det ikkje fullt så avslappande som Balder om dagane så det går nok nokre dagar før eg får tid til å kikke innom hos alle som har kommentert.
Ønskjer alle ei fin juniveke :)))

11 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Ja, han kan å nyte livet, han Baldegutten! Kanskje noen og enhver har noe å lære her. Vi stresser altfor mye.
Her er det også sommer og søndag, men det har ikke vært sol hele dagen. Men nå til kvelds dukket den opp igjen.
Ha en fin uke!:)

Hage foto og natur sa...

Herlig biledserie av en som setter pris på sommeren!:)
Kjekkt å bli minnet på hvor viktig det er å gjøre som katten, strekke, skyte rygg og ta en god hvil når det trengs.
Ha en fin uke!:)

Refleksjon på livsvegen sa...

Den som kunne ta livet med ro slik som han der..
Vi har visst noko å lære..
Ha kjekk ny arbeidsveke :-)

Ruth Bernssen Bø sa...

Dei kan det der med å ta livet med ro, desse kattane våre.

Me hadde ein fin ettermiddag på Hå gamle Prestegard i går. Vi sat mykje i sola og slappa av, medan alle andre beundra gammelbilane våre.
Eg vil ynskja deg ein fin dag.

Kathrine sa...

Ja katter ja, de kan nyte som ingen andre. Nydelig pusen din:)
Og lykke til med din flotte frøken under her. Klem:)

Torill sa...

Herlig ! Slett ikkje dumt å ha katten som forbilde for det gode liv.

9na sa...

Farmor, ja, du store min!!! ;)

HildeS/Frøken Fryd sa...

Flotte og herlege Balder.
Eg har mang ein gong tenkt at eg skulle vore katt.
I mitt neste liv kanskje:)
Kjempeflott biletserie Marie.

lavendel mio sa...

Herlige bilder du viser av Balder:)
Snakk om å nyte livet, syns jeg hører han maler:)
Ha ei flott uke, klem Hanne

Malys krok sa...

Artig skrevet til fine bilder av Balder! Ser tydelig at han koser seg i sola! Jeg er ikke i form etter operasjon, så jeg bare må ta livet med ro! -Margit-

Viola sa...

Så nydelig en katt! :) Og artige bilder også! Jeg er veldig glad i katter skjønner du.. :)