mandag 12. juli 2010

Fredholm besøkshage.

Ferieturen i år blei berre ei helg, men du for ei flott helg! Me køyrde over Hardangervidda austover med Totenvika ved Mjøsa som mål. Der blei me møtt av "Gamleheksa"(som verken ser ut eller oppfører seg som ei heks, hehe), saman med henne besøkte me Fredholm besøkshage. Maken til romantisk og sjarmerande hage skal du leite lenge etter! Bli med på hagevandring da vel :) Håpar du har god tid for her det mykje vakkert å sjå. (klikk på bilda)Første møte med hagen var denne vakre opne porten som byd velkommen inn.Langs singelgangen stod det tett i tett med skjønne stauder. Roser var det også, men mange av klatrerosene hadde frose ned i vinter så dei var ikkje så frodige som dei pleier å vere. Eit sykke opp i hagen blei me møtte av hageeigaren og vertinne Helen. Helen var kledd i romantisk kjole og ditto sko og såg ikkje ut som om ho har hatt mold under neglene nokon gong! Helen tok seg god tid og guida oss gjennom heile hagen. Eg ergrar meg over at eg ikkje hadde ei lita notisbok med meg sog noterte namna på nokre av staudene eg ikkje kjende frå før for her var det masse inspirasjon å hente! Oppe til venstre på bildet over skimtar me huset til mor til Helen og når me kjem nærare ser me kor Helen har arva dei "grøne fingrane" frå. Hengepetuniane under her på terassegjerdet til Helen si mor er berre to planter! Helen har mange tre i hagen, dei er med og liver mot vind samstundes som dei er med på romdelinga i hagen. I fjor var rosebogen under dekka av blømande klatreroser på denne tida, men i ein levande hage blir ikkje alt alltid som ein har planar om. Ver og vind og kalde vintrar styrer ein ikkje. Vakkert er det likevel når staudene er så frodige som her. Sitteplasser er det overalt i hagen, benker og stolar som understrekar den romantiske stilen. Benken over og sittegruppa under er kjempelekre, eg skulle meir enn gjerne hatt like desse heime i min eigen hage. Uthus med drivhus i enden, legg merke til krukkene langs drivhusveggen med småtre. Er det ikkje vakkert? Huset Helen og familien bur i er ein gammal husmannsplass. Det er planta rundt heile huset. Til og med på nordsida er det frodig. På kvar side av døra står to store imponerande fuksia i potter.
På denne fine paviljongen står potter med flotte store pelargonium. Ei vakker hengekøye som Helen har laga. Tru om ho får tid til å slappe av her nokon gong... I hengekøya ligg denne vakre puta som er designa, strikka og sydd av Helen sjølv. I det eine hjørnet av hagen ligg denne perla av eit lysthus. På bordet ligg gjesteboka( nå også med mitt namnetrekk). Vertinna har all grunn til å vere stolt over alt ho har fåt til :) I ei gammal tømmerstove har Helen ein liten butikk der ho mellom anna sel ei praktbok med bilde frå hagen og hagehistorie. Helen er sjølv både forfattar og fotograf. Etter ein- og einhalv time var det tid for å rusle ut hageporten igjen, mange inntrykk og stor inspirasjon rikare :) Eg anbefalar hagevandring her på det varmaste!
På bloggen Helens dagbok og på Fredholm besøkshage finn du informasjon om hagen.

12 kommentarer:

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Takk for sist og for besøk. Tenk, det er bare to dager siden :)
Mye kjent å se på bildene her, men det er morsomt å se når andre har tatt bildene, litt andre vinkler enn mine knips.

Sitter nedpå her litt nå og svelget akkurat siste rest av desserten fra lørdag.

Anonym sa...

Hei.Virkelig vakkert.Tusen takk for tippset.Dær må jeg prøve å komme en gang.Virkelig nydelig og koselig sted.Ha en riktig fin Sommer videre.Klem fra Bodil.

Laila -Karin sa...

Takk for en fantastisk hagevandring. Aldeles nydelig.
Det må ha vært herlig å rusle rundt der.
Klem

Hjertebank sa...

For en nydelig hage! Må prøve å komme meg over til den "gærne" sida av Mjøsa neste gang jeg er på barndommens trakter, for dette var virkelig inspirerende.

Sylke Feldhusen sa...

Det er en flott hage, og du har tatt mange fine bilder. Takk for at du tok meg med på en liten hagetur :)

Klem

Helen sa...

Hei igjen Marie og tusen takk for hyggelig besøk, flotte bilder og all ros. Stor ydmyk takk fra Helen.

Hage foto og natur sa...

Det var en fin hagevandring i en praktfull hage!
Inspirerende er det å reise litt for å se på andre hager.
Den er så absolutt verd et besøk.
Helene ser ut som en prinsesse som har fått oppfylt en av sine store drømmer!
***
Du har også en flott hage,som jeg er sikker på dine barn nyter når de kommer på besøk!
klem fra Jorunn

Min Verden sa...

Ja, det er nydelig der - takk for titten. Jeg ble nesten forskrekket da jeg så noen av bildene ifht. hvor mye roser hun har mistet. Jeg tok noen bilder i fjor - se på http://www.oslorose.com/21128397. Jeg la ut noe på bloggen min i juli i fjor også - et par innlegg mener jeg. Det er veldig trist - stakkars Helen. Uansett, jeg skal nok en tur til dit :) Helen hjelper deg sikkert med staudenavnene. Noen står i boka også - hvis du kjøpte den. Hanne

VALKYRIEN sa...

For et utrolig nydelig sted, med en blomsterprakt av de sjeldne! Der må du jo ha kost deg noe alldeles! Vakre bilder!

lavendel mio sa...

Tusen takk for koselig hagevandring! Veldig kjekt for oss som ikke har mulighet til å besøke henne:)
En drøm av en hage hun har:)
Ha en fin kveld, klem Hanne

Rune Eide sa...

Den hage var like vakker som den du selv så ofte gleder oss med å vise frem :-)

Amrita sa...

The house and garden are right out of a fairytale book!. I like Helen 's dress.