onsdag 18. august 2010

I full flor :)

Eg lar bilda tale for seg sjølv i dag :) NYT!

16 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.NYDELIG,VAKKERT.Sier ikke mer.Ha en riktig fin Torsdag.Klem fra Bodil.

Hulda sa...

Utrolig vakker blomstring! Så skjønt, Marie!

Asbjørg sa...

Åhh,så fantastisk!!

Bangchik and Kakdah sa...

you have a forest of roses!!... beautiful. ~bangchik

Laila -Karin sa...

Fantstisk vakker blomstring hos deg.
Deilig nå når vi bare kan nyte alt det vakre.
Ha en fin dag Marie.
Klen

Anne sa...

Synd du ikke leverer bilder med lukt Marie :-)

Ruth Bernssen Bø sa...

Vakkert!
Ha ein fin dag.

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Vakker blomstring.
Hva er navnet på den hvit/rosa
rosen din.Den kunne jeg tenke meg.
Ønsker deg en fin torsdag.

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Nydelig! Takk for titten.

christine sa...

Kjempeflotte roser du har Marie.

Eg har bara 2 rosetrer igjen, itte at den hersens vinteren me hadde , tok knekken på 9 av mine trer.

elle-melle sa...

Ikke nødvendig med noen tekst her,bildene er skjønne:)
Og for en frodighet det er i din augusthage. Jeg tittet på bildene i innlegget under her og tenker at i din hage må det være en fryd å være blomst.

Tone sa...

Så utrolig flotte og vakre roser du har! Så flink du er ! Jeg får ikke til mine.... Vakre bilder:)

Furulunden sa...

Så vakkert!!

Kathrine sa...

Gosh! Vakkert!

Ny august:) Her har vi 25+, og da virker ikke jeg,)

:)

Vform sa...

Helt underbara ... jag är mållös :O
Kram Vivan

Anonym sa...

Så mange vakre roser! Hilsen Toril A.