onsdag 14. september 2011

Ein sommar er over...

For meg som er "hagegal" er det kjekt å lagre sommarminne som bilde som eg kan kose meg med
når hagen blir haustbrun og etterkvart går meir og meir i dvale.

Eg har vel aldri så lenge som eg har hatt hage vatna så lite som iår. Det har naturen sørga for sjølv.
Nå skal det vel også seiast eg eg aldri har hatt færre krukker enn denne sommaren. 
Reknar med at til neste år skal alt vere på plass igjen etter husrenoveringa. 
Gledar meg alt nå til å pynte rundt "nytt" hus :)

Ha ein fin kveld :)

18 kommentarer:

Anonym sa...

Så artig planting du har gjort på sykkelen :)

Ja det er over nå, så vi får nyte siste rest og glede oss til neste :)

Morten Pedersen sa...

Ja det er flott å kunne ta vare på sommeren litt utover slik at den føles mye lengere samt at det også blir kortere til neste.

Vform sa...

Hej Marie!
Så FINA bilder, igen!
Tusen Tack för att jag får se dina bilder genom mitt "målaröga" ;)
Kanske, kanske jag vågar på att måla något!
Tack, snälla du :)
Här vattnar det också "oppifrån" ...
Ha ett skönt veckoslut!
Kram Vivan

Refleksjon på livsvegen sa...

Å er den over? Og eg som fortsatt ventar på den! ;-)

Vakre bilete og god minner!!

klem

Malys krok sa...

Fint med blomster på sykkelen!
Enig med deg i at det er fint å ha bilder en kan hente fram når det er høst og vinter! Du har jo vist oss så mange vakre blomster fra din hage, og på denne måten kan også andre få noe fint å se på gjennom vinteren, mørk og kald. Da er det bare å gå inn her og nyte! Takk skal du ha!
-Margit-

Mandelhjärta sa...

Herlige og friske bilder! :)
Klart man må ha sommerminner i form av blomsterbilder! ;)
Flott tips å sette planter/blomster i sykkelkurven!
Må også si at bildene i forrige innlegg var nydelige! Så rogivende og flotte! Solnedganger og stille vann gir en spesiell stemning.
Ha en fin avslutning på uka! :))

Tovepia sa...

Så nydelige bilder fra en sommer!
Takk for trøst, det blir mye i hodet når både jobb og heim krever sitt:O)
Vi får nyte høsten videre, her meldes ei solrik helg, så jeg satser på det;)
Klem fra meg;)

Hjertebank sa...

Fint å ha sommerminner som foto. Da har en alltid noe fint å se på og ta fram når blomstene ikke er der.

Brit. (lille meg) sa...

Huff, ja. Dessverre er sommeren over. Men høsten kan også være fin, selv om det er vemodig, for da går det ubønnhørlig mot vinter om en stund...
Du har som vanlig mye fint å fram. Jeg vet også noen som planter i sykkelvesker. Artig å se,og så dekorativt!
Ha en fin torsdag!:)

VALKYRIEN sa...

Vakkert! Det er jo deilig at det er litt farger på blomstene utover høsten. Og den sykkelen var jo fantastisk fin da!

myonlyphoto sa...

Great idea!
I love your last photo.
You have good day also.
Anna :)

Kari sa...

Ingen tvil om at høsten er over oss, så vi får kose oss inne med tente lys og kikke på bildene av alle de fine sommerblomstene.
Veldig morsomt med sykkel som blomsterstativ :)

Ha en god dag

Mariann sa...

Flotte bilder!
Ja, i sommer har det vært automatisk vanning fra oven, rikelig også. Nå kan du glede deg til neste sommer. Da kan du pynte med krukker utenfor ditt "nye" hus.

Underberget sa...

Veldig stilig med blomsterpynt på sykkelen:-) Her regner det også mye, fikk en skur da jeg holdt på med omplanting i blomsterbedene i dag og nå er alt vått selv om sola skinner igjen...

Anne-Berit sa...

Bildene fra sommeren er gode å ha og se på utover høsten og vinteren.Nydelige bilder her hos deg som alltid:)

Anonym sa...

Hei.Ja nå er høsten hær og sommeren er over.Får gjøre det beste ut av det.Nydelige bilder er så koselig den sykkelen din kjempe fin.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

Anne (Moseplassen) sa...

Så flotte de blå var! Herlig med alt som ser like friskt ut nå på høsten, når naturen rundt begynner å gi opp.

god helg Marie :D

Gyldenlakk - hage og pusterom sa...

Det er godt å kunne pynte opp med bilder i bloggen, så husker man alt det vakre som vokser i "varm-sesongen". Og vanning har vi sluppet i år! Ha en fin helg!!! Hilsen fra sør