lørdag 21. januar 2012

Ikkje berre hus, men heim.

Eg har brukt dei siste vekene til å gjere det "nye" huset vårt om til ein heim. 
Huset er så forandra at eg gjekk litt att og fram i stovene i starten 
og lurte på om eg kom til kjenne meg heime her. Nytt og fint, men framandt. 
Nå har eg fått sett mitt preg på inventaret og funne meg godt tilrette :)


Denne helga har me fått lånt denne vesle sjarmøren som bed deg velkommen inn :)


Her er litt nytt og litt gammalt. Maleria har eg vist før. 
Dei små koselege bøkene på skapet har Berit Tjøsvoll laga.
 Lampen har eg hatt i årevis medan telys-lyktene er nye.


På eit lite skap står det kjære ting eg har arva etter mor. 
Då eg var lita jente var dette fatet og tekanna noko av det finaste eg hadde sett.
Dei er sikkert ikkje verd mange kronene, men eg elskar dei.





Lys er viktig og eg har kjøpt nokre nye lampar. 
Kristusbildet fekk eg av BeritT til ein fødselsdag for to-tre år sidan.


Orkidéen er innflyttingsgåve.


Då eg skulle handle inn nokre nye blomar var eg så heldig å finne nydelege engelske pelargonia.
Dei passa perfekt til den nostalgiske stilen huset har fått.




Ny stålampe. Lampane eg har kjøpt på Lampehuset på Oasen. Det er eit stort utval i lampar på lampebutikkane her i distriktet, men det var berre Lampehuset som hadde den stilen eg var ute etter.


Skjenken er frå barndomsheimen min.


Denne fine kaffikanna kjem frå mor sin familie. Asjetten er også gammal, men eg er usikker på opphavet.
På fatet ligg ei sølvskei og sølvgaffel som far fekk til komfirmasjonen. Skeia er så tynn at ho kan umogleg vore brukande til å ete med. Påleggsgaffelen har vore mor sin.


Denne store sølvskeia er tynnsliten og oppskrapa under skeibladet etter at ho har vore brukt i grautgryta.
Det at tinga er godt brukte gjer dei berre meir verdifulle for meg.


Her har eg også ein gammal huspostill med gotisk skrift liggande.



Det som aller mest gjer eit hus om til ein heim er familien :)
Nå er me toeine til dagleg, men bilde av barn og barnebarn er noko av det kjæraste eg har :)






I det du går ut kan du jo ta kjøkkenvegen. Her har eg nettopp fått opp knaggar
 til å henge opp forkle og andre ting som er praktisk å ha for handa.



Dette skjønne fatet fekk eg av Berit då ho var hos meg nå på torsdag.
Fatet passa perfekt på kjøkkenet hos meg. Tusen takk for fatet Berit, 
men aller mest takk for koseleg besøk  :)


Då seier eg og Ask Leonard takk for besøket og velkommen igjen :)

12 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

Så fin heim du har laga..
går ei stund før ein bor seg inn..
I den flytteprosessen vi hadde måtte eg lage mat i gamle huset medan vi pussa opp kjøkkenet i huset vårt..
Då midt i eit tomt kjøkken med berre komfyr kjende eg det.

"Heimen min er der mine kjære er!"

Så søt ein liten kar som både ynskjer velkomen og
seier farvel :-)

-god helg-

Berit T sa...

Heimen dere har skapt er en god stad å være, den rommer det gode, der en finner sjelefred. Du har pyntet så fint at det er en lyst, en en opplevelse å få sett dette med egne øyne.
Herlige kar dere har i helga.
Kos deg.
Klem

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Slik en forandring. Det er helt rart å se. Nydelig. Og sjarmøren i døra er jo til å spise opp :D

Orlaug sa...

So fint de har fått det......og koseleg med dei gamle, fine tinga.
Skikkeleg sjarmør de har på besøk i helga!

Hilsen Bodil F.T. sa...

Så kjekt å få "gå " en tur gjennom de nyoppussa romma! Det er ei nostalgisk, romantisk stemning, synes jeg. Forstår godt at du kosa deg nå når det er ferdig! Og det ser det ut for at Ask Leonard gjør også!

Anne-Berit sa...

Så fint og koselig dere har fått det.Du har vært veldig flink,og det er så fint å se at du har tatt vare på gamle fine ting som betyr noe for deg.Sånt skaper en fin atmosfære.Og den lille sjarmøren er jo bare helt herlig,han ser ut som en liten skøyer:)
God helg videre:)

Turid sa...

Mange flotte personlige ting som gjør huset til ein heim. Flott!

God helg videre!
Klem

krepsemor sa...

Åhhh så koselig du har fått det! Liker den stilen der, jeg også. Viktig å ta vare på gamle ting fra svunne tider! Selv er jeg så heldig å ha overtatt et sett med krukker til krydder og mel, i hvitt med blå dekor, som mine besteforeldre fikk i bryllupspresang! De står på ei hylle på veggen.
Og ei kaffekvern etter min oldemor. Kanskje ikke så stor affeksjonsverdi, som du sier, men desto mer verdifullt likevel! Et minne!
For en herlig godunge! Han snurrer dere sikker rundt lillefingeren, den karen der =)

Lene sa...

Og hvor er dit barnebarn dog skøn at se på. Tillykke med jeres nye hjem, det ser rigtig hyggeligt ud :-)

Vform sa...

Det tackar vi för ... vi kommer gärna igen ;O) Så SÖT lille Ask Leonard är! Roligt med de små ... :O)
Underbart att få gå runt i dina rum och se allt vackert och allt som är kärt för dig!
Underbara ting du har sparat från äldre generationen :)
"Ett hem, om det är gott, är livets högsta lott"
Ha en bra vecka du också Marie!
Kram Vivan

Bangchik and Kakdah sa...

i love the little smile.....

naturglede/Randi Lind sa...

Tusen takk for omvisningen. Dette ble da så vakkert. Men det tar nok litt tid innen du er "hjemme" i det nye. Etter at vi pusset opp huset, følte jeg at jeg hadde flyttet. Det tok tid å bo seg til igjen. Hyggelig med hjem der saker og ting har minner. Sånn er der her også, så moten den får andre følge. Men selvfølgelig dumper det inn litt nytt i mellom også. Nusselig liten fyr du hadde til "døråpner". Herlig med barnebarn. God helg!