lørdag 4. august 2012

Hageglede -roser

Ny utfordring frå Moseplassen om å dele hageglede.
Denne gongen er det roserglede som skal delast. 
Eg elskar roser og vil gjerne vere med og dele :)

Klaserose 'Leonardo Da Vinci'.

Klaserose 'Leonardo Da Vinci', er riktblømande, vakker og tåler regn brukbart.

Bonica blømer også rikt, men drysser veldig fort.

Klaserose Home & Garden. 
Denne fekk eg til fødselsdagen, fantastisk fin. Håpar ho vil trivast her hos meg.

Klaserose Aspirin. Nydelige nokså små roser i store klasar som tåler regn ganske godt.

Home & Garden i ferd med å opne seg.

Alba 'Maxima' (kystkvitrose). 
Gammal prestegårdsrose som er litt av eit syn om berre sola er framme
 for regn vil ho slett ikkje ha på blomane. Remonterer ikkje.

Klaserose 'Schneewittchen' er fantastisk vakker.
Dette eksemplaret er ikkje heilt nøgd med å stå i min hage, ho er pistrete og kjem berre med få roser.

 Slotsrose er fantastisk vakker og riktblømande, men tåler ikkje regn så godt dessverre.

Austinrose 'Mary Magdalene'  er heilt skjønn, denne er heller ikkje særleg glad i for mykje regn.

Nostalgi, er den rosa som tåler regn best her hos meg. 
Store roser med vakkert, friskt, mørkegrønt bladverk. 
Sterk mot strålesopp, i tillegg blømer ho til frosten tar henne.

Duftwolke, stilkrose. Store, vakre roser med deilig lukt.
Denne fekk eg i gåve nå i sommar, spent på korleis ho vil trivast over tid.

 Friesia, ei av dei første rosene eg planta for mange år sidan. 
Ho er den første som ønskjer sommaren velkommen av rosene i hagen her hos meg.
Lyser opp med fine gule roser, men drysser og tar lange pausar i bløminga.

Mini Mandarin har eg i fleire krukker. 
Er raudoransje som knopp og nyutsprungne og blirr blassare etterkvart noko som gjev fint "liv" til planta.

 Har hatt denne i hagen lenge, men veit ikkje namnet. 
Varmraud klaserose som etterkvart opnar seg heilt slik at støvbererane viser.
Veit du namnet så legg det gjerne igjen i ein kommentar.

Same som over.

Ti sist rynkerosa Moje Hammarberg som eg har ein heil hekk av.
Desse er vel strengt tatt ikkje velkomne i Norge lengre, men dei får nå stå her i hagen hos meg.
Desse passar best der ein kan slå rundt for å halde alle rotskota i sjakk.

Klikk deg inn til Moseplassen og nyt synet av masse vakre roser :)

11 kommentarer:

MarJE sa...

For ei flott rosesamling. Eg vart heilt stum, sat berre å kosa meg med bileta. Nydelig :)))
Ha ein fin Laurdagskveld.

Petrinetrollmor sa...

SÅ utruleg mange flotte roser du har ! Er heilt imponert. Tusen takk for titten:)

christine sa...

Åh for noen flotte roser du har Marie.
Home & Garden samt Nostalgie e dei finaste syns eg.

Turid sa...

Å du verden for et utvalg du har. Så mange vakre, imponerende. Prestegårdsrosene er helt nydelige, synd med regnet som ødelegger.
Nyt sensommeren.

Magna sa...

Fantastisk vakre roser hos deg, Marie! Takk for gode og nyttige innspill til min blogg om Herregårdsrosa/ Prestegårdsrosa. Jeg har lett på nettet, og er helt enig med deg om at det er ei Alba Maxima jeg har. Takk!

Marit sa...

Så mange flotte roser du har!

Bjørg sa...

Plutelig har jeg fått øynene opp for roser (?) - Og du hadde utrolig mange fine!!!!!!!!!!!!
Takk for titten!

Bjørg

Vform sa...

Underbart vackra rosor !!!!
Kram :)

FO - 2 sa...

Fantastisk!!!
Utrolig vakkert!
Et nydelig samspill mellom farger og blomster. Er imponert over utvalget ditt. Du er virkelig rosenes dronning blant hagebloggerne du. (:

Husbonden her hadde bursdag i går.
Jeg besøkte hagesenteret her og kjøpte noen rosebusker til han.
Det er helt sikkert du enig i,
at det er den fineste gaven man kan både gi og få.
Noen av dem skal klarte oppover pergolaen som han har bygd.
På den andre siden har jeg plantet Blåregn. De klarte seg fint gjennom vinteren og har begynt å klatre oppover veggen.
Det gleder meg stort!

Husbonden har sitt eget rosetre fra før, Flammentanz,
som han plantet selv.

Jeg plantet en rosa rose inntil portalen i fjor. Coral Dawn.
Den er flott!

Ellers så har jeg den hvite prestegårdsrosen her.
Den har en fantastisk duft!

Takk for gode ord på bloggen min, Marie. Det er gjensidig.
Setter stor pris på deg!
Klem.

Anne (Moseplassen) sa...

ååå! Så flott innlegg! Kjempeflott å få dine favoritter presentert slik :D

Anne sa...

Skal si Marie du har litt av et roseutvalg i hagen din, og blant dem da :-) står du, den største rosen av dem alle sammen, he he

Nesten rart men jeg likte den Asprin-rosen best av disse, kanskje var det sykepleiegenet som slo til :-))) det var nok mer den enkle og hvite tenker jeg. De drysser raskt ja sier du, noen av dem, og husker at de i `gamle dager` tørket roseblader og la på krukker som en slags potpurri om du forstår. Du har i alle fall roser nok til å lagre duft for hele vinteren du.

Ingen stor erfaring med roser jeg desverre, klimaet krever en H6 her hos oss sikkert, og en blir så luta lei av at alt blir ødelagt om vinteren. Ønsker meg en stor Persian Yellow i hagen da, for den minner med så på mormora mi.

Klem til deg Marie vennen.